سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تقویت و ادامه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

در نشست شورای معاونین شهرکهای صنعتی خراسان رضوی بر تقویت و ادامه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در این نشست با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" گفت: تامین زیرساخت‌ها و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال جاری همانند سال گذشته و با قدرت بیشتری ادامه و اولویت‌ها به صورت برنامه ریزی شده انجام می‌شود و تمام سعی و تلاش خود را در جهت تحقق منویات معظم له بکار خواهیم گرفت.
وی افزود: با حمایت‌های دولت تدبیر و امید خوشبختانه در سال کذشته در بیشتر بخش‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان رشد و توسعه خوبی داشتیم و باید همین روند ادامه یابد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: از اولویت‌های مهم ما حمایت از صنایع کوچک و شرکت‌های دانش بنیان است، زیرا بر اشتغال اثرگذاری فراوانی دارند.
مهدی زاده مقدم افزود: تمام برنامه‌ها و مشوق‌های دولت یازدهم در خصوص صنعتگران که از طرف سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ابلاغ شده در استان ارائه می‌شود.
وی گفت: اقدامات موثری در اجرا و توسعه پروژه‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته انجام شد که زمینه ساز رونق اقتصادی و اشتغال مولد را فراهم کرد.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: باید زمینه‌های مختلف سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم تا از ظرفیت‌های بوجود آمده در راستای ایجاد اشتغال زایی بیشتر استفاده و بهره برداری شود.
انتهای پیام//ف. ح.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.