سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

کارگران سرمايه های ارزشمند کشور هستند

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کارگران سرمايه های ارزشمند اين کشور می باشند .


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمدرضا یوسفی مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان در اولين جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر با اشاره به دیدگاه اسلام و نگاه ائمه به کاروکارگر گفت: از نظر ائمه اطهار (ع) کار و کوشش کارگر مانند جهاد در راه خداست.
وی با بیان اینکه کارگر به عنوان نیروی مولد، نیروی با ارزشی برای کشور و عرصه تولید می‌باشد افزود: کارگران در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی با حضور در جبهه‌ها به و ظایف خود عمل کردند و بعد از جنگ تحمیلی نیز در دوران سازندگی کشور حضور و نقش بسیار ارزشمندی را ایفا کردند.
یوسفی ادامه داد: کارگران در دوران تحریم‌ها نیز نقش خود را به خوبی ایفا کردن و تحریم‌ها این قشر زحمت کش جامعه را از اهدافشان دور نکرد باعث دلسردی آن‌ها نشد و کارگر‌ان هیچ وقت در هیچ دورانی سنگرهای خود را ترک نکردند.
وی با بیان اینکه قانون کار جمهوری اسلامی ایران جنبه حمایتی داشته و در راستای حفظ وصیانت از نیروی ارزشمند کار تدوین شده که این نشان از ارزش کارگر برای انقلاب و جمهوری اسلامی دارد.
یوسفی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از طرف مقام معظم رهبری، عنوان کرد: امروز نگاه ما به کارگر به عنوان سرمایه‌های ارزشمند این کشور می‌باشد و تمام تلاش خود را برای حمایت از کارگران و تولید کنندگان برای تحقق این امر به کار خواهیم برد.
وی تصریح کرد: ضروری است برنامه‌های هفته کاروکارگر بهتر و پربار‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و جایگاه واقعی و ارزشمند کار وتولید به خوبی تبیین و به معنای واقعی از این قشر زحمت کش تکریم به عمل آید و برای رسیدن به این منظور از تمامی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و همه نهادهای تاثیر گذار دعوت به همکاری می کنیم.

 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.