زنجان؛

ضرورت توسعه صنعتی استان برای ایجاد اشتغال

مدیرکل تعاون کاورفاه اجتماعی استان زنجان برضرورت توسعه صنعتی استان در جهت ایجاد اشتغال تاکید کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمد رضا یوسفی مدیرکل تعاون کاورفاه اجتماعی استان زنجان در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان زنجان گفت: کارگران به عنوان بازوان توانمند تولید جامعه نقش بسزایی در توسعه اقتصادی کشور دارند که باید از ظرفیت‎های این قشر به نحو مطلوبی استفاده شود.
 
وی با بیان اینکه اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی به دنبال حمایت و صیانت از نیروی کار است، افزود: برای حل مشکلات این قشر باید برنامه‌‏ریزی‎های لازم صورت گیرد.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به دغدغه‎های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: رفع مشکلات اقتصادی جامعه نیازمند توجه به منویات مقام معظم رهبری  وتلاش برای عملیاتی شدن شعار سال است.
 
یوسفی  با بیان اینکه این اداره کل برای حل مشکلات تولید کنندگان وکارگران از همه توان استفاده می‎کند، خاطرنشان کرد: برای عمل به سیاست‌‏های دولت تدبیر و امید باید با بسترسازی مناسب زمینه‎های رونق تولید و شکوفایی اقتصادی جامعه فراهم شود.
 
وی بر ضرورت توسعه صنعتی استان تاکید کرد و گفت: بخش صنعت وتولیدی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی جامعه است که نقش‌آفرینی آن موجب رونق تولید، توسعه صادرات و ایجاد زمینه کسب و کار می‎شود.
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.