سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

ثبت 6 وقف جدید در مازندران

6 وقف جدید در مازندران ثبت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌ الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت 6 وقف جدید در ایام طرح آرامش بهاری و از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و گفت: این موقوفات جدید در شهرستان‌ های ساری، بابلسر و نور قرار دارند.

وی افزود: طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور 15 فروردین‌ماه در 274 بقعه متبرکه و آستانه مقدس امام‌ زادگان مازندران به‌کار خود پایان داد.

وی گفت: طرح آرامش بهاری یکی از طرح‌های مناسبی سازمان اوقاف و امور خیریه به‌شمار می‌رود که در ایام نوروز با هدف میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی در جوار بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه 61 خیمه معرفت در بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری استان برپا شد، افزود: غرفه مشاوره وقف یکی از غرفه‌های خیمه معرفت به‌شمار می‌رود که در ایام طرح آرامش بهاری برپا بوده است.

حجت‌ الاسلام علیزاده از ثبت 6 وقف جدید در ایام طرح آرامش بهاری و از ابتدای سال جاری تاکنون در مازندران خبر داد وگفت: این موقوفات جدید در شهرستان‌های ساری، بابلسر و نور قرار دارند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون شهرستان نور سه وقف جدید، ساری دو وقف و بابلسر یک وقف جدید ثبت کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: نیت این موقوفات جدید برای فعالیت‌های قرآنی، احداث زائرسرا برای آستان مقدس امام‌زادگان و مسجد بوده است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.