رئیس اداره اوقاف و امور خیریه محمودآباد گفت: یک خانواده مسلمان از کشور روسیه با حضور در بقعه امام‌زاده فضل(ع) محمودآباد، از خیمه معرفت این امام‌زاده بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام مصطفی سیفی‌کناری با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 15 بقعه و آستانه مبارکه امام‌زاده محمودآباد با بیان اینکه علی‌دین عروج‌اف کارشناس ارشد اهل‌بیت شناسی از دانشگاه جامعه‌ المصطفی به همراه همسرش ماریا اروج‌اف از طلاب مدرسه بنت‌الهدى هستند، گفت: این دو زائر اهل کشور روسیه به همراه فرزندان خود با حضور در محمودآباد از اجرای طرح آرامش بهاری بازدید و در خیمه معرفت اداره اوقاف و امور خیریه حضور یافتند.

وی افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور از 28 اسفند سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین امسال ادامه دارد.

وی استقبال مسافران نوروزی و زائران از بقاع متبرکه محمودآباد را کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: باتوجه به اینکه در غرب استان شاهد حضور تعداد بسیاری از گردشگران نوروزی هستیم، همه‌روزه بر تعداد زائران امام‌زادگان محمودآباد افزوده می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه محمودآباد برپایی خیمه معرفت با حضور روحانیون اعزامی مبلغ از قم و بومی را یکی از ویژه برنامه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری اعلام کرد و افزود: غرفه پاسخگویی به شبهات دینی، مشاوره وقف، نقاشی بکشید و جایزه بگیرید و... در خیمه معرفت برپا است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.