سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حال به روز رسانی؛

یک روستا به طور کامل تخریب شده است/ آمار مصدومان زلزله مشهد به 11 نفر رسید

رئیس سازمان اورژانس از تخریب روستای کارغش در استان خراسان بر اثر زلزله 6ریشتری صبح امروز خبر داد.

پیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره میزان خسارات جانی و مالی زلزله صبح امروز مشهد، اظهار داشت: از تعداد مصدومان هنوز آمار دقیقی در دست نداریم.
 
وی با بیان اینکه پس از وقوع زلزله اصلی هشت پس لرزه اتفاق افتاده است، گفت: بر اساس گزارش بالگرد اورژانس روستای دوبرغله 100 درصد کامل تخریب شده است.
 
کولیوند افزود: همچنین هلال احمر برای پس لرزه‌ها در حالت آماده باش قرار گرفته و اتوبوس آمبولانس‌ها هم به منطقه اعزام شده‌اند.
 
کولیوند تصریح کرد: نیروهای اورژانس و بیمارستان‌ها در آماده‌باش کامل هستند و 10 تیم به منطقه زلزله زده اعزام شده است.

رییس اورژانس کشور با اشاره به مناطقی که بیشترین آسیب را در زلزله دیده‌اند، عنوان کرد: محله کلاته‌منار ، کارغش‌ و چا‌هک آب‌روان‌ بیشترین آسیب را دیده‌اند.

وی افزود: روستای دو بر غلّه بین 80 تا 100 درصد تخریب شده و محله سفید‌سنگ آسیب زیادی ندیده و در برخی مناطق زلزله دیده فقط به ساختمان‌ها آسیب وارد شده است.

کولیوند‌ اظهار داشت: بالگرد اورژانس بر فراز منطقه زلزله دیده در حال پرواز بوده و بطور مداوم گزارش‌ها را به ما اعلام می‌کند و نیروهای اورژانس زمینی تازه به محل زلزله دیده رسیده‌اند.

سرپرست اورژانس کشور از آخرین جزییات زلزله مشهد خبر داد و گفت: ٦مصدوم در بيمارستان سجاد تربت جام از روستاهای محمودآباد، موسی‌آباد و در یک مصدوم در بيمارستان حضرت زهرا فریمان بستری هستند.
 
طبق آخرین اخبار از اورژانس کشور آمار مصدومین به 11 نفر رسیده است.
 
اسامی مصدومان انتقال داده شده به بیمارستان در مشهد:


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.