سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

قم مانند بسیاری از شهرهای اطراف خود باید فرودگاه داشته باشد

رئیس کانون هم اندیشی تعالی و توسعه استان قم با تأکید بر اینکه مشکلات فرودگاه قم در آرامش حل می‌شود، از سنگ‌اندازی‌ها در این مسیر انتقاد کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، حجت‌الاسلام علی بنایی در جلسه کانون هم اندیشی تعالی و توسعه استان قم با اشاره به مشکلاتی که برای فرودگاه قم ایجاد شده، اظهار داشت: چه از نگاه اقتصادی و چه از نگاه اجتماعی باید کاری کنیم که مشکلات فرودگاه به زودی حل شود.

وی با اشاره به زحماتی که برای احداث فرودگاه کشیده شده، افزود: مشکلات بسیاری در این مسیر وجود داشت که از جمله می‌توان به مسئله جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد.

رئیس کانون هم اندیشی تعالی و توسعه استان قم با اشاره به سنگ‌اندازی‌های مکرر در مسیر فرودگاه قم ادامه داد: فرودگاه کاشان فعال شده و از قم مسافر جذب می‌کند اما قم با این اهمیت در قدم اولیه مانده است.

وی با بیان اینکه هر کسی باید در این مسیر نقشی به عهده بگیرد، ادامه داد: مشکلات فرودگاه را می‌شد با آرامش حل کرد اما عده‌ای نگذاشتند این مسیر به خوبی پیش برود و قم از این نظر عقب ماند.  

حجت‌الاسلام بنایی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی فرودگاه در نزدیکی شهر قم، گفت: نمی‌توانیم بگوییم قم اثرگذاری جهانی دارد اما یک فرودگاه در این شهر وجود نداشته باشد.

از نظر وی فرودگاه نماد توسعه یک شهر است و باید قم مانند بسیاری از شهرهای اطراف خود فرودگاه داشته باشد.

ابوالفضل اسماعیلی، معاون سابق استانداری قم هم در این جلسه با اشاره به مخالفت شخص وزیر با مسئله فرودگاه، گفت: یکی از موانع بزرگ فرودگاه خود شخص وزیر است.

وی با بیان اینکه در استانداری هم اراده‌ای برای راه اندازی فرودگاه وجود ندارد، اظهار کرد: تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه باید گسترده‌تر شود
 
انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.