سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اشتغال 170 نفر از محل بسته رونق تولید

برای 170 نفر از محل بسته رونق تولید در بخش کشاورزی ساری شغل ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، طهمورث قاسم نژاد مدیر جهاد کشاورزی ساری به جذب بیش از 223 میلیارد ریال تسهیلات از محل بسته رونق تولید در بخش های کشاورزی در پارسال اشاره کرد و گفت: با پرداخت این تسهیلات، 170 نفر مشغول به کار شدند.

وی افزود: 6 نفر در بخش تولیدات گیاهی، 34 نفر در بخش صنایع کشاورزی، 14 نفر در بخش شیلات و 116 نفر در بخش تولیدات دامی بود.

مدیر جهاد کشاورزی ساری با بیان اینکه این شهرستان رتبه نخست جذب اعتبارات بسته رونق تولید را در مازندران کسب کرده است، گفت: این تسهیلات به 56 واحد کشاورزی و دامپروری برای بهسازی واحدهای فعال و فعال سازی واحدهای غیر فعال پرداخت شد.

قاسم نژاد افزود: برای حمایت از باغداران درخصوص امهال سه ساله تسهیلات بانکی کشاورزان خسارت دیده، پارسال هزارو 977 پرونده کشاورز بدهکار بانکی دارای شرایط شناسایی و به تصویب کارگروه رسید.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قابل امهال کشاورزان خسارت دیده بیش از 725 میلیارد ریال بود، گفت: 14 بانک عامل در این زمینه همکاری کردند که بیشترین سهم مربوط به بانک کشاورزی با هزار و 707 پرونده و با حدود 490 میلیارد ریال تسهیلات بود.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.