سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افزایش 20 درصدی سفرگردشگران نوروزی به چادگان

فرماندار چادگان از افزایش 20 درصدی مسافران وگردشگران در ایام تعطیلات نوروزی به شهرستان چادگان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور  اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ دستگاه‌های خدمت‌رسان سفرهای نوروزی شهرستان چادگان، در ایام تعطیلات نوروزی امسال 107 هزار مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشوروارد این شهرستان شده اند.

وی گفت: مسافران وگردشگران نوروزی در دهکده عمران زاینده‌رود، مدارس شهر چادگان، خانه مسافر، مجتمع شهرداری چادگان و ویلاهای حاشیه زاینده‌رود اقامت داشتند.

فرماندار چادگان تصریح کرد: سال گذشته 90 هزار مسافر و گردشگر از استان های تهران، شیراز، کردستان، یزد، کرمان، خوزستان ولرستان وارد شهرستان چادگان شده و از امکانات این شهرستان بهره‌مند شدند.

اسدپور بیان کرد: شهرستان چادگان یکی ازمناطق گردشگری وساحلی استان اصفهان است که هرساله در ایام نوروز وتعطیلات تابستان شاهد حضور پر شور مسافران از استان های دیگر کشور است به طوری که امسال این شهرستان شاهد افزایش 20 درصدی مسافران نوروزی بود.

وی اظهارکرد: شهرستان چادگان 39 اثر تاریخی، مذهبی و گردشگری دارد که مسافران و گردشگران در ایام نوروز از این مکان‌ها بازدید داشتند، به طوری که طبق آمار ارسالی بیش از 18 هزار نفر از از این مکان‌های تاریخی، مذهبی وگردشگری بازدید داشته‌اند.

شهرستان چادگان در 100 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.