سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اسکان 5600 خانوار فرهنگی در مدارس اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تا روز ۱۳ فروردین‌ماه امسال بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ خانوار فرهنگی در مدارس استان اردبیل اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری در بازدید از مدارس مجری طرح اسکان در اردبیل اظهار داشت: در تعطیلات نوروز 96 میزبانی و خدمات‌رسانی به50 هزار و 408 نفر مسافر فرهنگی در استان اردبیل انجام شده که این امر مایه فخر و مباهات خادمان فرهنگیان استان در طرح اسکان نوروزی است.

وی افزود: پذیرش و خدمت‌رسانی به 20 هزار و 163 نفر فرهنگی در قالب 5 هزار و 601 خانوار از استانهای آذربایجان شرقی، غربی، تهران، گیلان، زنجان، کرج و کردستان را تا سیزدهمین روز از بهار انجام داده‌ایم که امیدواریم ارائه خدمات توسط مراکز اسکان استان رضایتمندی فرهنگیان و سنگربانان علم و معرفت و خانواده‌های آنها را فراهم آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیشترین پذیرش فرهنگیان در مدارس مجری طرح اسکان نوروزی فرهنگیان را از استان آذربایجان شرقی دانست و بیان کرد: بیشترین مسافران در پایگاه‌های اسکان شهرستان سرعین اسکان یافته‌ و از خدمات ارائه شده بهره‌مند شده‌اند.

ناصری تصریح کرد: با تلاش همکاران اداره کل و ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان تمهید مقدمات لازم برای استقبال، پذیرش و ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی در شهر چشمه‌های بهشتی سرعین، اردبیل و سایر شهرهای استان مهیا شده بودبه طوری که با نیازسنجی‌های انجام شده سعی و تلاشمان بر این بود تا امکانات لازم برای اسکان مطلوب فرهنگیان را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.