مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: مراکز آموزشی و رفاهی در شهرستانهای خلخال، مشگین‌شهر، گرمی و پارس‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری در جلسه بررسی روند اجرای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر درمانگاه فرهنگیان اردبیل 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش و جدیت بر این است تا با تسریع در روند عملیات اجرایی این پروژه مهم بتوانیم هر چه زودتر زمینه بهره‌برداری از آن را فراهم کنیم.

وی افزود: در سال 95 برای درمانگاه فرهنگیان مبلغ 10 میلیارد ریال هزینه شده است که با توجه به پیشرفت اجرای این پروژه و براساس هدفگذاریهای انجام شده انتظار می‌رود این درمانگاه در تابستان امسال به بهره‌برداری رسیده و در اختیار فرهنگیان در سطح استان قرار گیرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه 7 میلیارد ریال نیز برای توسعه درمانگاه فرهنگیان مشگین‌شهر هزینه شده است، تصریح کرد: این درمانگاه نیز 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه در راستای رفع نیازمندیهای درمانی فرهنگیان این منطقه گام برداریم.

ناصریبا اشاره به توسعه مراکز رفاهی در استان بیان کرد: در سال گذشته 5 میلیارد ریال از محل درآمد خود مجموعه، برای توسعه خانه معلم اردبیل هزینه شده است و در آینده‌ای نزدیک در این مجموعه شاهد بازگشایی محل اسکان برای بیماران صعب‌العلاج فرهنگی خواهیم بود تا در کمال آرامش به مداوای خود بپردازند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیلاز ایجاد و راه‌اندازی مراکز آموزشی و رفاهی در شهرستانهای خلخال، مشگین‌شهر، گرمی و پارس‌آباد خبر داد و گفت: در بعضی از این شهرستانها اقدامهایی برای ایجاد و تامین منابع انجام شده است و فرآیند راه‌اندازی آنها به سرعت به پیش می‌رود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.