سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریزش کوه جان یک نفر را گرفت

فرمانده انتظامی آبدانان از مرگ یک نفر در این شهرستان بر اثر ریزش کوه خبر داد و گفت: این حادثه روز گذشته در منطقه ای تفریحی در ارتفاعات کبیرکوه اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،پرویز جعفری فرمانده انتظامی آبدانان گفت: این مرد 67 ساله به همراه چند نفر از اقوام خود جهت تفریح به ارتفاعات کبیرکوه حد فاصل سراب آبدانان و چشمه بوتک رفته بود که در اثر ریزش سنگ از کوه و برخورد با یک تخته سنگ بزرگ، جان خود را از دست داد.
 
وی اظهارکرد: به علت سخت گذر بودن مسیر حادثه و تاریکی، عملیات بیرون آوردن جسد متوفی از زیر آوار با کندی انجام شد ولی با تلاش نیروهای امداد و نجات هلال احمر و کمک و مردم جسد به پایین منتقل شد.
 
مسئول جمعیت هلال احمر آبدانان نیز عنوان کرد: پس از دریافت خبر این حادثه، تیم های امداد و نجات این جمعیت با تجهیزات کامل عازم محل شدند و با مساعدت عشایر منطقه کبیرکوه و بستگان متوفی، جسد این فرد را از زیر آوار خارج کردند.
 
شجاعت جابری خاطرنشان کرد: پنج گروه از نیروهای امداد و نجات شهرستان آبدانان به منطقه کوهستانی کبیرکوه اعزام شدند ولی سرمای شدید، تاریکی هوا، صعب العبور بودن مسیر، نبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز و حجم زیاد آوار و سنگ های ریزش کرده، عملیات آواربرداری را با کندی مواجه کرد.
 
قله سترگ کببرکوه با 2 هزار و 800 متر ارتفاع در شمال آبدانان قرار دارد و در طول سال تعداد زیادی از مردم، کوهنوردان و عشایر منطقه در ارتفاعات آن دچار حادثه می شوند.
 
 
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.