سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطان احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

ساختار عروسکی شکرستان قابل قیاس با قالب انیمیشنی نیست

حضورم در شکرستان با دو سمت عروسک گردانی و صداپیشگی عروسک «کیا، بیا» است و برای اجرای هر شخصیت باید با تلاش و تحقیق پیش بروم.

امیر سلطان احمدی صداپیشه مجموعه‌های عروسکی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون حضور و اجرای شخصیت‌های مختلف در مجموعه عروسکی شکرستان گفت: حضورم در شکرستان با دو سمت عروسک گردانی و صداپیشگی عروسک «کیا، بیا» است و برای اجرای هر شخصیت باید با تلاش و تحقیق پیش بروم.  
 
وی در ادامه بیان کرد: شخصیتی که من اجرای صدای آن را برعهده دارم، کمی شبیه جنس فیلم فارسی است و باید برای تسلط داشتن به نقش روی لهجه تهران قدیم کار کنم.  
 
سلطان احمدی در ادامه با بیان اینکه اساساً رشته اصلی من تئاتر بود و گرایشم بازیگری است، درخصوص شروع فعالیت خود در حرفه تئاتر عروسکی اظهار داشت: در واقع من از طریق مریم سعادت وارد این حرفه شدم و 95 درصد از کارهایی که انجام دادم جزو آثار کودک بود.  
 
وی درباره انگیزه همکاری خود با مجموعه عروسکی شکرستان عنوان کرد: برای شروع در کار باید کل گروه را در نظر گرفت و کار عروسکی همانطور که از ظاهرش پیداست، مخاطب بزرگسال را نیز جذب آن خواهد شد.  
 
سلطان احمدی در پایان با اشاره به اینکه هر ساختار و قالبی با مشابه‌های خود قابل قیاس نیست، تاکید کرد: کار عروسکی سختی‌های منحصر به خودش را دارد. شکرستان عروسکی با ساختار انیمیشنی آن قابل قیاس نیست و هر کاری مخصوصاً عروسکی سختی های خودش را دارد.  
 
انتهای پیام/
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.