سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

ثبت بیش از ۱۳ هزار تخلف سرعت در سه محور خراسان رضوی

بیش از ۱۳ هزار مورد تخلف سرعت غیرمجاز در سه محور خراسان رضوی طی ایام نوروز ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، علیرضا خجسته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به وجود دوربین‌های ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس، مشهد- تربت حیدریه و برعکس و مشهد-سرخس و برعکس، گفت: از ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۹۵ آغاز طرح نوروزی تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه جاری، در مجموع ۱۳ هزار و ۲۴۴ تخلف سرعت غیرمجاز شامل شش هزار و ۱۷۱ تخلف سرعت لحظه‌ای و هفت هزار و ۷۳ تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این دوربین‌ها در این سه محور، ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.
ویگفت: در این مدت در مجموع پنج میلیون و ۴۸ هزار و ۶۹۰ خودرو در این سه محور تردد کرده اند.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: طی این مدت روزانه به طور میانگین ۶۹۷ تخلف سرعت در این در جاده‌ها ثبت شده است.
خجسته افزود: طی ایام طرح نوروزی تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه جاری، یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۴۰۸ خودرو به استان وارد و یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۹۳۰ خودرو از استان خارج شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب یک و سه دهم درصد افزایش داشته است.
وی گفت: در این مدت یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۵۶۵ خودرو به مشهد وارد و یک میلیون و ۶۲۰ هزار و ۲۵۹ خودرو از مشهد خارج شده است که ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
طرح نوروزی ۱۳۹۶ از ۲۵ اسفند ۹۵ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد.
انتهای پیام//ف. ج.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.