سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

بهسازی جاده گردشگری خلخال- اسالم

فرماندار شهرستان خلخال گفت: جاده گردشگری خلخال – اسالم امسال در حوزه شهرستان خلخال بهسازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی گفت: ۲۲ کیلومتر از جاده خلخال- اسالم در حوزه شهرستان خلخال واقع شده و اعتبار بهسازی آن نیز جذب شده است.

وی افزود: بعد از بهبود شرایط جوی عملیات بهسازی جاده آغاز شده و به ویژه روشنایی جاده اصلاح می‌شود.

فرماندار خلخال متذکر شد: اصلی‌ترین مشکل بهسازی جاده از سمت استان گیلان است بطوریکه از ۷۵ کیلومتر طول جاده تنها ۲۲ کیلومتر در این شهرستان واقع شده و مابقی در حوزه استحفاظی استان گیلان واقع شده است.

به گفته بابایی به دلیل اینکه این جاده برای استان گیلان یک جاده فرعی محسوب می‌شود چندان موردتوجه نیست و در محدوده گیلان خط‌کشی مطلوبی ندارد.

وی افزود: راه ارتباطی دیگر این شهرستان جاده خلخال- پونل است که ۹۰ درصد از آن در تالش واقع شده و به محض بارش برف به دلیل خطر ریزش بهمن مسدود می‌شود.

فرماندار خلخال با تأکید به ضرورت بهسازی این جاده اضافه کرد: جاده ارتباطی دیگر که از زمان بهره‌برداری در ماه گذشته به جاده اصلی شهرستان تبدیل شده، جاده خلخال- فیروز آباد است.

بابایی تصریح کرد: ۶۰ درصد از مسافرت‌های برون‌شهری از این جاده انجام می‌شود و علائم ایمنی به میزان لازم در جاده نصب شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت تقاطع‌های غیر هم‌سطح جاده افزود: برای تقاطع‌های غیر هم‌سطح این جاده اعتبار پیش‌بینی شده و در وضعیت فعلی با علائم ایمنی نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.