سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

ثبت 2،5 میلیون تردد نوروزی در جاده های مواصلاتی استان

سرپرست پلیس راه ایلام گفت: بیش از 2 میلیون و 500 هزار تردد خودروهای مسافران وگردشگران در ایام تعطیلات نوروزی سال 96 در جاده های مواصلاتی استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رضا همتی زاده بیان کرد: این تعداد تردد توسط دستگاه های مکانیزه و دوربین های ثبت سفر مستقر در جاده هایی است که امکان ثبت داشته اند و ترددها در جاده های فرعی و روستایی در این آمار لحاظ نشده است.
 
وی با اشاره به اینکه مسیرهای ایلام به مهران، ایلام به صالح آباد، ایلام به حمیل و ایلام به دره شهر بیشترین تردد خودروهای گردشگران را در این مدت داشته است، اظهارکرد: در جاده های فرعی و روستایی نیز افزایش قابل توجه ترددها را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.
 
وی افزود: به منظور آشنایی هر چه بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و وضعیت جاده های مواصلاتی استان، 30 هزار بروشور و کتابچه با موضوع مضامین ترافیکی در این ایام در اختیار رانندگان قرار گرفت.
 
وی یادآورشد:حضور پررنگ نیروهای پلیس راه در مدت زمان اجرای طرح نوروزی باعث شد 161 خودرو و 110 موتورسیکلت که تخلفات حادثه ساز مرتکب شده بودند، متوقف و به پارکینگ منتقل شوند.
 
همتی زاده عنوان کرد: طی این مدت آزمایش سلامت و عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان ها از 420 راننده خودروهای عمومی و شخصی گرفته شد که این آزمایش در خصوص 40 راننده مثبت بود و خاطیان به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
سرپرست پلیس راه استان ایلام تاکیدکرد: دوربین های کنترل سرعت نیز به منظور ثبت تخلفات تجهیز شده و رانندگانی که همزمان 2 تخلف حادثه ساز را انجام دادند، خودروی آنها به مدت 72 ساعت از سوی پلیس متوقف شد.
 
 
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.