سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاووش اوغلو: تا کنترل ارتش آزاد بر شمال سوریه، ترکیه عقب‌نشینی نمی‌کند

وزیر خارجه ترکیه اظهار داشت تا زمانی که ارتش آزاد سوریه به طور کامل بر شمال سوریه مسلط نشود، نیروهای نظامی ترکیه هرگز از این منطقه عقب‌نشینی نخواهند کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، هم زمان با انتشار اظهارات مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه، برخی منابع از تصمیم ترکیه برای آغاز عملیات جدید در سوریه ، پس از برگزاری همه پرسی اصلاح قانون اساسی در کشور ترکیه خبر دادند. بر اساس این خبر هدف از عملیات جدید ارتش ترکیه شهر رقه سوریه است و این عملیات از منطقه تل ابیض در مرز مشترک سوریه- ترکیه آغاز خواهد شد.

خبرنگار اسکای نیوز عربی گزارش داد، اعلام پایان عملیات سپر فرات در شمال سوریه به معنی عقب نشینی نیروهای ترکیه از این منطقه نیست، وزیر امور خارجه ترکیه توضیح داد، نیروهای کشورش تا زمانی که ارتش آزاد بر اوضاع در شمال سوریه مسلط نشود، هرگز از این منطقه خارج نخواهند شد. گروه‌های مسلح سوری اعلام کردند با حمایت ارتش ترکیه برای آغاز عملیاتی مشابه با عملیات سپر فرات آماده اند، این عملیات علیه رقه در سوریه خواهد بود و از تل ابیض آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.