سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

12 مجروح در حوادث جاده ای سمنان

رئیس پلیس راه استان از 9 حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان طی روز گذشته خبر داد وگفت : در این حوادث 12 نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه طی ۲۴ساعت گذشته یک حادثه فوتی، دو سانحه خسارتی و شش تصادف جرحی به وقوع پیوست، گفت : در شش سانحه تصادف جرحی سه مورد واژگونی خودرو با ۱۲مجروح را شاهد بودیم که باید گفت اندکی صبر و شکیبایی، توجه به جلو و رعایت نکات ایمنی می تواند ایام پایانی تعطیلات را به روزهای خاطره انگیز تبدیل کند.

وی برخورد ماکسیما با تریلی در کیلومتر ۲۹محورشاهرود-طرود را مهم ترین حادثه روز گذشته ذکر کرد و افزود: انحراف به چپ راننده خانم ۳۲ساله ماکسیما مرگ خود و پدر و مادرش را رقم زد که باید توجه داشت خستگی و خواب آلودگی و عدم تمرکز کافی بیشترین عامل تصادفات را به خود اختصاص دادند که رعایت قانون و مقررات می تواند درصد تلفات سوانح رانندگی را به حداقل کاهش دهد.

خسروجردی همچنین با یادآوری اینکه تردد کامیون و تریلی در تمام محورهای استان سمنان در روز طبیعت ممنوع است، تصریح کرد: سوار کردن مسافر در پشت وانت‌بارها نیز اکیدا ممنوع است.

وی همچنین رهاسازی سبزه‌های عید در سطح معابر را امری ناپسند دانست و ضمن تاکید بر اینکه پلیس با رانندگانی که نسبت به رهاسازی سبزه‌ها در معابر اقدام کنند برخورد جدی خواهد داشت، یادآور شد: ۸۶گشت سیار و ثابت از ساعت شش صبح تاعادی شدن وضعیت ترافیکی در روز ۱۳ فروردین محورهای استان سمنان را مورد پایش قرار داده و با تخلفات حادثه ساز برخورد می کنند.
انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.