سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

پرداخت یکصد میلیون اعتبار به 5 روستای گردشگری مازندران

دولت امسال به پنج روستای هدف گردشگری مازندران یکصد میلیون تومان اعتبار زیربنایی پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عبدی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران امروز در ستاد خدمات سفر مستقر در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، یکی از اقدامات انجام شده برای رونق روستاها را ایجاد کارگروه روستایی در ستاد خدمات سفر نوروزی نام برد و افزود: با گذشت سه سال از فعالیت کارگروه دهیاری ها، تعداد روستاهای مقصد گردشگری در این مدت از ۱۷ روستا به بیش از ۳۰۰ روستای هدف گردشگری در حال حاضر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پارسال هزار طرح اشتغالزایی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان تهیه و متقاضیان به بانکها معرفی شدند گفت: ۴۸۰میلیارد تومان اعتبارات عمرانی پارسال به حساب دهیاری های استان واریز شد.

همچنین نوروز امسال یکصد میلیون تومان به پنج روستای هدف گردشگری شامل، یوش بلده، لاجیم سوادکوه، جنت رودبار رامسر، کندلوس نوشهر و آب گرم آمل برای امور زیربنایی و توسعه گردشگری پرداخت گردید.

جان الله عبدی بر اهمیت توسعه گردشگری در روستا تاکید کرد و افزود: از سال آینده کارگروه های گردشگری روستایی با حضور دهیاران راه اندازی و امورات به دهیاران واگذار می شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.