سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

تهیه سامانه جامع خدماتدهی به مسافران و گردشگران

بازرس ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: سامانه جامع خدماتدهی به مسافران در این سازمان در دست تهیه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مصطفی دهقان امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری افزود: طراحی این سامانه از حدود چهار ماه پیش در سازمان میراث فرهنگی کشور آغاز شد و پس از پایان مراحل کار قابلیت استفاده برای تمامی گردشگران داخلی و خارجی را دارد.

وی گفت: در این سامانه تمامی خدمات مورد نیاز مسافران از تهیه بلیت گرفته تا اقامتگاه قرار داده می شود و خدماتی را هم از سایر دستگاهها می توانند دریافت کنند ، در این سامانه قرار دارد.

بازرس ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: که علاوه بر بررسی وضعیت فعالیت دستگاههای اجرایی خدمات رسان، نیاز و نوع خدمات مورد نیاز گردشگران و مسافران نیز از طریق این سامانه قابلیت پیگیری دارد.

وی گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر در استان های کشور می توانند با شناسایی چالش های خدمات رسانی به مسافران و رفع آنها، برای نوروز سال آینده برنامه ریزی بهتری انجام دهند.

دهقان با اشاره به راه اندازی پروژه ایران هراسی طی سال های اخیر در جهان، افزود: با گسترش صنعت گردشگری و معرفی ایران به عنوان یک کشور دوست و صلح طلب، این پروژه خنثی می شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.