سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ورود بیش از 360 هزار مسافر نوروزی به باغ شهر نیاسر

شهردار نیاسر گفت: بیش از 360 هزار مسافر از 28 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی به کهن باغ شهر ایران نیاسر کاشان سفر کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سبحان نظری، در گفتگو با خبرنگاران گفت :حدود 300 هزار نفر از این تعداد گردشگر مسافر خارجی و 75 هزار نفر از آنها مسافر داخلی بودند که در مراکز اقامتی شامل  مدارس، کمپ های گردشگری و خانه های استیجاری اقامت داشته‌اند.

وی با تاکید براینکه شهر نیاسر به عنوان منطقه ای بسیار زیبا با جاذبه‌های گردشگری فراوان هر ساله میزبان مسافران و مهمانان نوروزی است افزود: طبیعت بکر و زیبای نگین سبز کویر،  نیاسر جذابیت پذیرش گردشگران داخلی و خارجی را دارد.

به‌گفته‌ وی، ادارات خدماتی شهر نیاسر از جمله شهردار ی، اورژانس، نیروی انتظامی ، میراث فرهنگی و گردشگری و سایر ادارات خدماتی شهر نیز در این راستا به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران و مهمانان نوروزی در  ایام تعطیلات نوروزی هستند.

شهرنياسردر شمال استان اصفهان بدلیل جاذبه‌های مختلف از جمله آبشار زيباي نیاسر، غار تاريخي ريس و باغ تاریخی تالار ، چارتاقي و چشمه اسکندریه ، آسیاب آبی و حمام صفویه ، کوشک صفوی و چشم انداز نياسر  در همه ایام سال پذیرای تعداد بی‌شماری از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط كشور و جهان است.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.