سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

بهرمندی زائران نوروزی از خدمات دارالشفاء حرم حضرت شاهچراغ(ع)

5 هزار زائر نوروزی از خدمات دارالشفاء حرم حضرت شاهچراغ(ع) بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرتضی هادی سرپرست دارالشفای آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: در هفته نخست سفرهای نوروزی 5 هزار نفر تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی درمانگاه خیریه تخصصی و فوق تخصصی حضرت شاهچراغ (ع) قرار گرفتند.

هادی افزود: تعداد 10 پایگاه اورژانس در طول ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی در نقاط مختلف حرم مستقر هستند و به ارائه خدمات مختلف به مراجعه‌کنندگان می‌پردازند.

وی آمار مراجعه‌کنندگان به درمانگاه در بخش‌های تزریقات، ویزیت پزشک و اورژانس دندانپزشکی هزار و 500 نفر و مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های اورژانس مستقر در آستان مقدس را سه هزار و 500 نفر اعلام کرد.
 
هادی تعداد مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های اورژانس را به طور میانگین روزانه 500 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد به طور میانگین در هر روز 50 نفر به درمانگاه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: اعزام‌ها در مورد مشکلاتی از جمله فشار خون بالا، حمله قلبی، زمین خوردگی، تشنج، بیماری‌های زنان و دیابت بوده که در موارد لازم بیماران مشمول خدمات بیمارستانی شدند.

سرپرست دارالشفای آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تصریح کرد: در همین مدت، داروخانه مستقر در دارالشفای حرم مطهر به 2500 مراجعه‌کننده ارائه خدمت کرده است.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.