به ۱۲۳ نفر از سیل زدگان در فارس خدمات هلال احمر ارائه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیض‌الله جعفری مدیرعامل هلال احمر فارس گفت: ۱۲۳ نفر در سیل روز گذشته استان فارس از خدمات امدادی هلال احمر بهره بردند و ۱۰ تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند.  

وی اظهار کرد: در بارندگی دیروز به 123 نفر خدمات امدادی هلال احمر ارائه شد و 10 نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره مند شدند.
 
مدیرعامل هلال احمر فارس تصریح کرد: در شهرستان‌های فراشبند، خرامه، فسا، نی‌ریز، ممسنی، قیروکارزین، فیروزآباد و داراب به علت سیل و آبگرفتگی امدادگران هلال‌احمر به صورت شبانه روزی خدمات ارائه کردند.
 
فیض‌الله جعفری ادامه داد: علاوه بر حوادث سیل و آبگرفتگی، 10 مورد حادثه جاده‌ای، 4 مورد خدمات حضوری، 2 مورد حادثه شهری و یک مورد نیز حادثه کوهستان در 5 فروردین ماه در استان به وقوع پیوست.
 
وی بیان کرد:  205 نفر در 24 ساعت گذشته در فارس دچار حادثه شدند که از این تعداد 49 تن در جاده، 17 تن از خدمات حضوری، 123 تن سیل و آبگرفتگی، 12 مورد شهری و 4 تن در کوهستان صدمه دیده اند.
 
مدیرعامل هلال احمر فارس افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر فارس 11 نفر را نجات داده اند که از این تعداد 7 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند و 4  نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.
 
فیض‌الله جعفری گفت: 33 تیم عملیاتی به همراه 14 دستگاه خودرو و 149 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان فارس به حادثه دیدگان خدمات ارائه کردند.  

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار