سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

180 هزار نفر در برنامه های عیدانه اصفهان شرکت کرده اند

از ابتدای فعالیت ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان تا روز گذشته 180 هزار نفر در برنامه های فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان شرکت کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهانمهدی سلطان آقایی اظهارکرد: یک هزار و 200 برنامه فرهنگی از ابتدای فعالیت ستاد تاکنون در سطح شهر اجرا شده که با استقبال شهروندان و مسافران روبه رو شده است.

وی جشن های عیدانه را از برنامه های شاخص ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان عنوان کرد و افزود: این جشن های عیدانه از دوم فروردین ماه درنقاط مختلف شهر شروع شده و تا دهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول کمیته فرهنگی- تفریحی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: جشن های عیدانه  هر روز بعدازظهر در باغ غدیر، پارک کوهستانی صفه ، ناژوان، میدان امام علی (ع)، فضاهای حاشیه زاینده رود، پل خواجو و همچنین در باغ فدک برگزار می شود که با استقبال گسترده و پر شور مردم همراه بوده و نقش موثری در ایجاد نشاط اجتماعی داشته است.

سلطان آقایی با بیان اینکه اجرای ویدئو مپینگ در پل خواجو از دیگر برنامه های فرهنگی ستاد هماهنگی سفر شهر است، ادامه داد: این طرح تحت عنوان نور نمای سه بعدی برروی پیکره پل خواجو با استقبال چشمگیرمیهمانان نوروزی و مردم شهر اصفهان همراه بوده است.
وی خاطرنشان کرد: نور نمای سه بعدی هر شب راس ساعت 21:30 و 22  در سه سانس 10 دقیقه ای در پل خواجو اجرا می شود.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تورهای گردشگری را از دیگر برنامه های مسئول کمیته فرهنگی عنوان کرد و گفت: شهروندان و مسافران نوروزی برای شرکت در تورهای گردشگری باید از طریق کیوسک های اطلاع رسانی باغ فدک، پارک صفه، میدان امام حسین(ع) و میدان امام علی (ع) ثبت نام کنند.

سلطان آقایی با اشاره به اینکه مسابقه کتابخوانی هم اکنون به صورت گسترده در سطح شهر در حال برگزاری است گفت: ایجاد غرفه های فرهنگی در صفه، ناژوان، باغ فدک و میدان امام علی( ع) بسیار چشمگیر بوده و با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

وی با اشاره به این که به دستورشهردار اصفهان طنز امسال با حضور گروه آقا رشید در شهر برنامه ریزی شد و استقبال  از اجرای این برنامه ها در این چند شب فوق العاده چشمگیر بوده است و اجرای آن ها  ادامه دارد، گفت: علاوه بر این برنامه ها و برنامه هایی نیز ویژه سال تحویل  در چند نقطه شهر برگزار شد.

مسئول کمیته فرهنگی- تفریحی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهارکرد: کمیته فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با ایجاد تشکل در این مکان در حال فعالیت است و با اعلام برنامه ها به مدیران مناطق شهرداری قبل از نوروز برنامه ریزی ها در این زمینه انجام شد.

وی اعلام کرد: از ابتدای فعالیت های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تا روز گذشته 180 هزار نفر در برنامه های فرهنگی و تفریحی شهر شرکت کرده اند.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.