وی افزود: از این تعداد پرواز ۵۱۵۰ پرواز داخلی و ۳۰۴۰ پرواز خارجی بوده است همچنین براساس آمار دفتر نظارت بر فرودگاهها شرکتها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، در مدت یاد شده به ۹۶۸۷ پرواز عبوری از آسمان ایران نیز سرویس دهی شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ملاک ارزیابی عملکرد شرکتهای هواپیمایی در پایان پروازهای نوروزی براساس رضایتمندی مسافران خواهد بود از شرکتهای هواپیمایی خواست؛ در صورت بروز تأخیر براساس دستورالعمل حقوق مسافر عمل کنند.
جعفرزاده گفت: همانطور که قبلاً نسبت به بعضی از تخلفات دفاتر و منابع توزیع بلیت هواپیما مبنی بر لغو، تعلیق و جریمه هشدارهایی داده شده، اکنون نیز تأکید میکنیم که نسبت به شکایات ارسال شده از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری (www.cao.ir) برخورد قاطع صورت گرفته و کوتاهی نخواهیم کرد.
وی در پایان از مسافران خواست تا بلیتهای خود را از منابع غیر معتبر خریداری نکنند اگرچه امکان اعتبار سنجی بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و سایتهای شرکتهای هواپیمایی و انجمن این شرکتها فراهم است.
انتهای پیام/