مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام ۱۰ هزار و ۳۳۰ پرواز داخلی و خارجی تا هفتم فروردین ماه خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور، رضا جعفرزاده عنوان کرد: از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا هفتم فروردین ماه بیش از ۱۰ هزار و ۳۳۰ پرواز داخلی و خارجی انجام شده و از این تعداد پرواز، ۶۳۵۸ پرواز داخلی و ۳۹۰۶ پرواز خارجی بوده است.

وی افزود: فرودگاه مهرآباد با انجام ۴۶۳۸ پرواز و جابه‌جایی ۵۶۱ هزار و ۱۹۸ مسافر و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و کیش به ترتیب اولین، دومین و سومین فرودگاه پرترافیک در پروازهای داخلی و فرودگاه امام (ره) با انجام ۲۸۵۰ پرواز و جابه جایی ۴۳۴ هزار مسافر در پروازهای خارجی پرترافیک‌ترین فرودگاه در ایام نوروز بوده‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور در پایان از شرکت‌های هواپیمایی خواست در صورت تاخیر احتمالی ضمن اکرام مسافران براساس دستورالعمل حقوق مسافر ارسالی تدوین شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری و در شان مرتبه مسافران سرویس دهی مناسب صورت گرفته و نسبت به اطلاع رسانی لازم و به موقع اقدام کنند.

شکایات ارسالی از سوی مسافران توسط دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری مورد رسیدگی قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار