سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهرتفت خبرداد؛

آغازفعالیت شورایار‌های محلات تفت از امروز

رئیس شورای شهرتفت گفت:شورایار‌های محلات مختلف تفت از امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد حسین بهارستان رئیس شورای شهر تفت گفت:شورای شهر تفت برای برقراری ارتباط بیشتر با مردم از بین معتمدین محل افرادی را به عنوان شورایار انتخاب کرده که این افراد در محلات مختلف برای شناسایی و انعکاس مشکلات اقدام می‌کنند.

بهارستان اظهارداشت: از برنامه‌های این دوره شورای شهر نشست‌های اولیه اعضای شورا با مردم محلات برای شناسایی مشکلات محله و ثبت آن‌ها بود که در این خصوص قسمتی از مشکلاتی که قابلیت اجرایی داشته اند عملی شده و مابقی نیز در حال پیگیری برای حل شدن هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل مهم ایجاد طرح شورایارمحله برای عدم وجود تبعیض بین محلات است، گفت: از این طریق مردم محلات مختلف شهر با انتخاب شورایارمحله می‌توانند به طور مستقیم با شورا و شهرداری ارتباط داشته و مطالبات خود را پیگیری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرتفت به ارتباط مستقیم شهردار و مردم اشاره کرد و گفت: با وجود تمام مشکلات مالی شهرداری، اما بعضی از مشکلات محلات نیاز به بودجه زیادی ندارد و تنها با پیگیری و نظارت دقیق از سوی شهرداری قابل حل می‌باشد که خوشبختانه تاکنون موارد زیادی با حضور شهردار حل شده است.

انتهای پیام/ا

شورایار‌های محلات تفت از امروز فعالیت خودرا آغاز کردند
برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.