سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

1947داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در استان اصفهان ثبت نام کردند

تا پایان سومین روز ثبت نام از داوطبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستایکهزار و 947 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان ثبت نام کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان  ' اظهارکرد: یکهزار و 134 ثبت نام مربوط به شوراهای اسلامی شهرهای استان است و 813 ثبت نام به شوراهای روستاهای استان اصفهان اختصاص دارد.

احمدرضا ضیایی با بیان اینکه آمار ثبت نام کنندگان شامل یکهزار و 764 مرد و 186 زن است، افزود: 421 ثبت نام کننده پیش از این در دوره های قبلی نیز نامزد شده اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: 158 زن و 976 مرد در شوراهای شهر استان اصفهان ثبت نام کردند و 28 زن و 758 مرد نیز در بخش شوراهای روستاها فرایند ثبت نام خود را به پایان رساندند.

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا تا ششم فروردین 96 و از ساعت هشت صبح تا 16 بعدازظهر در فرمانداری ها و بخشداری های استان ادامه دارد.
329 هیات مرکزی در سطح مراکز شهرستانی و یکهزار و 58 هیات نیز در مراکز بخش ها کار ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور را برعهده دارند.
شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان در زمان حاضر بیش از سه هزار عضو دارند.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت برگزار می شود.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.