با گذشت دو روز از ثبت نام متقاضیان حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا یک هزار و 414 نفر در استان اصفهان که 252 نفر از این داوطلبان برای شهرستان اصفهان ثبت نام کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص  ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان  افزود:ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر  اصفهان از ساعت 8 صبح  در محل فرمانداری  اصفهان تا ساعت 16 انجام می شود.
 احمدرضا ضیایی با بیان این که ثبت نام داوطلبان در این انتخابات از ۳۰ اسفند آغاز و تا ششم فروردین ماه ادامه خواهد داشت، اذعان داشت: در روز اول ۷۷۴ نفر در استان اصفهان ثبت نام کرده اند و در دومین روز این تعداد به یک هزار و 414 نفر رسید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:
 
1- اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن
2- اصل کارت ملی و تصویر آن
3- اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام وظیفه عمومی و تصویر آن
4- چهار(4) قطعه عکس جدید 4 × 3
5- ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت.
6- دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا دویست خانوار جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورای روستاهای بالای دویست خانوار
7- کسانی که در دوره های قبل عضو شورا بوده اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند .
8- اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده 28 قانون.
9- اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر
10- ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.