سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

اجرایی شدن پروژه های افتتاحی سفر رییس جمهور توسط بخش خصوصی

زیبایی پروژه های افتتاحی در سفر رییس جمهور به گیلان اجرایی شدن آن توسط بخش خصوصی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار گیلان در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس ، ائمه جمعه ،مدیران دستگاه های اجرایی،فرمانداران گفت : در این دیدارها از سفر قریب الوقوع رییس جمهور به گیلان خبر داد و افزود : در  سفر دکتر روحانی به گیلان چند پروژه بزرگ بندری ،درمانی و صنعتی به بهره برداری می رسد که زیبایی  این پروژه ها این است که توسط بخش خصوصی و با حمایت دولت اجرایی شده است.

محمدعلی نجفی  با اشاره به توفیقات دولت یازدهم در بخش های مختلف اظهار داشت : با تلاش های خوب صورت گرفته شاهد رشد شاخص های توسعه ای در بخش های مختلف گیلان هستیم  .

وی  به مزین شدن امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی ، تولید داخلی و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود : همه باید با تمام توان در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم .

استاندار گیلان همچنین با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا افزود :  مبارزه با قاچاق کالا از جمله مولفه های مهم در شکوفایی اقتصادکشور است و امیدواریم با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید شاهد ریشه کن شدن کامل قاچاق کالا در کشور باشیم.  

وی تصریح کرد : با  اهتمام دولت یازدهم در مبارزه با قاچاق کالا و با تلاش های خوب صورت گرفته در دولت تدبیر و امید ، میزان قاچاق کالا از 25 میلیارد دلار  به  کمتر از  15 میلیارد دلار کاهش یافت . 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.