سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

مسئول اشتغال وزارت ارتباطات نیست، اما مجموعۀ دولت باید درگیر اشتغال باشد

وزیر ارتباطات؛ هدف دولت تدبیر و امید بهره‌مندی 90درصد روستاها از خدمات اینترنت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از شعب پست‌ بانک استان یزد گفت: همواره تلاش دولت رفع مشکل اشتغال بوده است و پست بانک نیز برای اشتغال در مناطق دورافتاده به‌ویژه روستاها رسالت دارد.

محمود واعظی روستاها را نقاط اولویت‌دار دولت عنوان و بیان کرد: پیش از آغاز کار دولت تدبیر و امید، هیچ روستایی اینترنت نداشت، اما اکنون بیشتر روستاها به اینترنت تجهیز شده‌اند و در نظر است تلاش شود تا اواخر اردی‌بهشت 90درصد روستاها از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی گفت: هدف پست بانک شناسایی و حل مشکلات نیازمندان است از این‌رو، باید توجه کرد پست بانک تنها به دنبال پول و درآمد نیست و اگر چنین بود وارد روستاها نمی‌شد.

وی حمایت از ارتباطات و ICT در سراسر کشور را از ماموریت‌های جدید پست بانک دانست و اشتغال به‌ویژه اشتغال روستایی را از سیاست‌های مهم کشور بیان کرد.

واعظی گفت: هرچند مسئول اشتغال وزارت ارتباطات نیست، اما مجموعۀ دولت باید درگیر اشتغال باشد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از این قاعده مستثنا نیست و هرچه در زمینۀ اشتغال کار شود، هنوز هم جای کار زیاد است.

میر محمدی استاندار یزد همچنین در این بازدید گفت: نصب خودپرداز در روستاها مشکل جابه‌جایی پول روستاییان را حل کرده است‌ و اقدامات پست‌بانک در این‌باره ارزشمند است.

انتهای پیام/ص




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.