سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

رونق روستاگردی نوروزی در مازندران

بیش از ۹۹ هزار نفر شب مسافر از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون در روستاهای مازندران اقامت داشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اقامت ۹۹ هزار و ۴۰۰ نفر شب از ۴روز گذشته تاکنون در روستاهای مازندران، گفت: با جذب سرمایه گذار و ایجاد بوم گردی در روستاهای مازندران فرصت و ظرفیت اشتغال در این فضاها ایجاد می شود .

وی با بیان اینکه روستاهای هدف گردشکری از 56 به 300 روستا در مازندران افزایش یافته است . افزود: ظرفیت این روستاها با همکاری دهیاران برای پذیرش مسافران ، به عنوان روستای گردشگری به گردشگران معرفی شدند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیزاده دبیر کمیته دهیاری های ستاد اجرایی خدمان سفر مازندران نیز گفت : با افزایش 6 برابری روستاهای هدف گردشگری امکان و ظرفیت پذیرش مسافران در روستاهای مازندران افزایش می یابد .

وی افزود: پیش بینی می شود با توجه به افزایش تعداد روستاهای هدف گردشگری مازندران تعداد بیشتری مسافر نوروز سال 96 در روستاها اقامت کنند .

وی گفت : 60 واحد اقامتی دارای مجوز در روستاهای استان فعالیت دارند .

کمیته دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با همکاری و مشارکت 56 بخشداری ، 2 هزار و 100 دهیاری و هفت هزار و 300 شوراهای اسلامی روستاهای در استان فعالیت می کنند .

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.