سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری کشور:

استقرار بیش از 12 هزار راهدار در سراسر کشور / افزایش 13 درصدی فروش بلیت اینترنتی

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از استقرار 12 هزار و 500 راهدار در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش  حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر؛ مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از  استقرار 12 هزار و 500 راهدار در سراسر کشور  خبر داد و گفت: امسال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته فروش اینترنتی بلیت ها 15 روز زودتر آغاز شد به طوری که میزان فروش بلیت تاکنون نسبت به سال گذشته بیش از 13 درصد افزایش داشته است.

حمیدرضا شهرکی ثانوی با اشاره به اینکه ستاد سفر از 25 اسفند ماه فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: امسال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته فروش اینترنتی بلیتها 15 روز زودتر آغاز شد به طوری که میزان فروش بلیت تاکنون نسبت به سال گذشته بیش از 13 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: امسال برای افزایش رضایتمندی مسافران و نظارت بیشتر بر مجموعه های خدمات بین راهی، مدیر پاسخگو در همه مجموعه های بین راهی مستقر شد.

وی به وجود 660 راهدارخانه در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: 12 هزار و 500 راهدار در این راهدارخانه ها حضور دارند و همچنین بیش از 2 هزار و 100 گشت راهداری در جاده های سراسر کشور مشغول به خدمات رسانی هستند.

شهرکی ثانوی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار بیش از 700 اکیپ امداد تعمیراتی در کنار امداد خودروها به خودروهای در راه مانده کمک خواهند کرد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور همچنین از راه اندازی نرم افزار موبایلی همراه 141 خبر داد و بیان کرد: در این نرم افزار نقشه گرافیکی ترافیک، مسیریاب، اخبار خاص، سامانه انتقادات و پیشنهادات و دوربین‌های نظارت تصویری تعبیه شده است.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های اساسی این نرم افزار موبایلی دستگاه تردد شمار است که میزان ترافیک و سرعت حرکت خودروها را نمایش می‌دهد.


انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.