سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو با 63 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از شناسايی و دستگيری 6 سارق حرفه ای و كشف 63 فقره سرقت در زاهدان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان گفت: در پي افزايش وقوع سرقت خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وي افزود: در راستای تشديد اقدامات کنترلی و افزايش گشت های محسوس و نامحسوس، ماموران پليس آگاهی موفق به شناسايی و دستگيری مظنونان اصلی پرونده كه افرادی سابقه دار و حرفه ای هستند شدند و با هماهنگی قضایی این سارقان رادر عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان، دستگير و به پليس آگاهی دلالت دادند. 

 رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه اظهار داشت: در بازجويي های فنی و تخصصی پليس، متهمان با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی لب به اعتراف گشوده و در مورد شیوه سرقت های انجام شده عنوان کردند که خودروهای مدل پایین را که فاقد تجهیزات ایمنی بودند سرقت و در حاشیه شهر قطعات و لوازم آنها را برداشته و اسکلت خودرو را رها می کردند. 

سرهنگ ملاشاهی گفت: متهمان به 63 فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان زاهدان اعتراف كردند. 

 رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پايان ضمن قدرداني از همكاری مردم با پليس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق فوريت هاي پليسی 110 اطلاع رسانی كنند، تا نسبت به دستگيری مجرمان و مخلان نظم و امنیت اقدام شود.


انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.