سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

دست نانوایان کم فروش رو شد

معاون فرماندار شادگان از معرفی ۴ نانوایی متهم به کم فروشی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان به منظور اعمال قانون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نعمت اله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان با اعلام اینکه مقدار 1هزار و ۳۰۰ تن آرد سهمیه بهمن ماه شهرستان جذب و توزیع شد، بیان داشت: طی 1 ماهه گذشته ۲۲ مورد بازرسی گروهی و انفرادی از نانوایان انجام و 4 نانوایی با تشکیل پرونده تخلف کم فروشی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان به منظور اعمال قانون معرفی شدند.

وی بر ضرورت نظارت مستمر بر عملکرد نانوایان به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی و برنامه کشیک تاکید کرد و افزود: آدرس و ساعت پخت نانوایان کشیک باید در معرض تردد و دید عموم به صورت  بنر نصب شود.

آلبوغبیش تصریح کرد: تعداد ۱۴ نانوایی کشیک نوروزی در مناطق عباس آباد،  بلوار فتح المبین، خیابان استقلال، مسیر شمالی، خیابان ولایت، خیابان شیرازی، خیابان  امام، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان شهید صدر، خیابان شهید باهنر غربی و شرقی و شهر دارخوین واقع شده اند.

معاون فرماندار شادگان اظهار داشت: با توجه به اینکه نان یکی از کالاهای اساسی در سبد هر خانوار به شمار می رود، بنابراین نظارت مستقیم و غیرمستقیم بر نانوایی ها باید به طور مکرر انجام شود تا در صورت بروز کوتاهی از سوی این واحدها به موقع با آنان برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور بررسی عملکرد نانوایی ها و جلوگیری از تخلف در این واحدها و احقاق حقوق مردم این گشت مشترک در حال انجام است تا در صورت مواجه با تخلف به شدت با متخلفان برخورد شود.
 
انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.