سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری جشن ازدواج ۹۵ زوج مددجو کمیته امداد تربت جام

در آستانه فرارسیدن فرخنده میلاد حضرت زهرا(س) مراسم جشن ازدواج 95 مددجوی کمیته امداد امام خمینی تربت جام برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،این مراسم جشن با حضور فرماندار، مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی ، علما، خیرین و قشرهای مختلف مردم در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

فرماندار تربت جام با تبریک فرارسیدن تولد حضرت زهرا (س) و ازدواج مددجویان تحت پوشش امداد گفت: ازدواج یک امر ضروری است و اگر ازدواج آسان همراه با ذکر خدا و ائمه اطهار(ع) باشد بدون تردید اثرات مطلوبی را در زندگی می گذارد.

رستمی افزود: اگر زندگی با معصیت خدا آغاز شود برکت ندارد و بخشی از معضلات ناشی در جامعه مربوط به این نوع ازدواج ها می باشد.

در ادامه این مراسم امام جمعه موقت تربت جام با اشاره به اهداف ازدواج در اسلام گفت: هدف از ازدواج ایجاد آرامش است و اگر زندگی را آرام نباشد لذتی در کار نخواهد بود.

حجت الاسلام علی پیرنیا افزود: برای لذت زندگی جلب رضایت طرفین لازم و ظروری است و نباید ارزش ها را در زندگی به ضد ارزش تبدیل و منجر به اختلافات کرد.
او با اشاره به جمعیت مجرد کشور تصریح کرد: هم اکنون ۱۳ میلیون نفر از جمعیت کشور به صورت مجرد زندگی می کنند که این امر تبعات جبران ناپذیری در جامعه می گذارد.

پیرنیا با اشاره به دلایل مجرد زیستی جوانان بیان داشت: نبود عشق در بستر خانواده و اطمینان نداشتن به یکدیگر از عوامل تاثیر گذار در مجرد زیستن است و راه برون رفت از این فضا بازگشت به سمت معنویت می باشد.

رئیس کمیته امداد تربت جام نیز در ادامه این مراسم گفت: از ابتدای امسال تعداد ۵۰۰ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد با برگزاری جشن ازدواج آسان زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

شاکربرآبادی افزود: برای هر نو عروس جهیزیه تحویل و جهت اشتغال همسران آنان مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات با کار مزد چهار صد پرداخت شده است.

در پایان مراسم به نوعروسان مبلغ ۲۰ میلیون ریال وجه نقد اهدا شد.
انتهای پیام// م ط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.