سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

حمایت فرزندان شهدا ، از خانواده های نیازمند اصفهانی

فرزندان و خانوادهای شهدای هشت سال دفاع مقدس ، سر پرستی 29فرزند یتیم و سر پرست از کار افتاده و نیازمند تحت پوشش امداداستان اصفهان را بر عهده گرفتند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان در دیدار با خانواده و فرزندان معظم شهدا با گرامی داشت یادو نام شهدا و بسیجیان دوران دفاع مقدس و تقدیر از این بزرگ مردان عرصه گذشت و ایثار ،گفت : تلاش برای رفع محرومیت نیازمندان نیز خود یک فعالیت جهادی و بسیجی و قدم گذاشتن در راه توسعه این کشور است .

حمید رضا شیران فعالیت های کمیته امداد را نیز در مسیر جهاد و ایثار در راه خدا دانست و افزود : کمک به اقشار کم بر خوردار و آسیب پذیر این استان امروز وظیفه تمامی مسوولان و مردمی است که دغه غه¬ی پیشرفت این جامعه و رهایی از نیرنگ های مستکبرین را دارند.

 مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با تقدیر از 19فرزند و خانواده شهید این استان که سرپرستی و حمایت از 29فرزند یتیم و ازکار افتاده این استان را بر عهده گرفتند ، تصریح کرد : این حمایت بهترین  نوع ایثاردر مسیر رقم زدن آینده ای روشن برای کودکان و نوجوانان  نیازمند  تحت پوشش امداد است .

وی با اشاره به کمک 170میلیارد ریالی خیران در طرح اکرام ایتام و پرداخت 37 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک هزینه به فرزندان نیازمند طرح محسنین گفت : بیش از هفت هزار و 229 فرزند سرپرست از کار افتاده و بیمار در قالب طرح محسنین و هفت هزار و 149 یتیم درقالب طرح اکرام ایتام زیر پوشش این نهاد هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود : بیش از ۱۳هزار کودک و نو جوان سرپرست از کار افتاده و بیمار این استان در قالب طرح محسنین همچنان در انتظار کمک خیران هستند.

در ادامه یکی از فرزندان شهدا به نیابت از همه فرزندان شاهد استان گفت : همه ما به نوعی طعم تلخ یتیمی را چشیده ایم و به خوبی بر سنگین بودن بار این غم واقفیم و صمیمانه می خواهیم که وارد این عرصه شویم و به نیابت از هر شهید یک کودک یتیم را تحت حمایت خود و خانواده هایمان قرار دهیم.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.