سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

امحاء 15 تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی قاچاق

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از امحاء 15 تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛شهریار مستوفی بیان کرد: 15 تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی شامل بیش از 603 هزار نخ سیگار و 2204 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و نیز سه تن مواد خوراکی و آشامیدنی مکشوفه، پس از طی مراحل قانونی و با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو کرمانشاه و اعضای کارگروه مبارزه با قاچاق کالا استان کرمانشاه امحاء شد.

وی با بیان اینکه سلامت اجناس قاچاق به هیچ عنوان مورد تایید وزارت بهداشت نیست، گفت: از همه افراد می‌خواهیم به طور جد از خرید وسایل خوراکی و لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد برچسب سلامت اجتناب کنند.

مستوفی با بیان اینکه همواره بازرسان بهداشتی مواد و اجناس عرضه شده در سطح بازار را رصد می‌کنند،گفت: مردم نیز در این زمینه باید مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

وی از کسانی که در ایام نوروز به استان‌های مرزی مسافرت می‌کنند خواست تا از خرید هرگونه لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد خوراکی و آشامیدنی وارداتی که فاقد برچسب اصالت و سلامت کالا هستند، ‌خودداری نمایند.
 
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.