سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

تسهیلات 400 میلیاردی برای استانداردسازی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور

دولت و مجلس 400 میلیارد تومان تسهیلات برای استانداردسازی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رییس دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور در حاشیه بازدید از ساختمان خوابگاه دانشکده فنی و حرفه ای اسدآباد گفت: هم اکنون در کشور 170 دانشگاه فنی و حرفه ای فعالیت میکنند که بیشتر فرسوده هستند و دولت برای نوسازی و استاندارد سازی و تجهیز دانشگاه های فنی و حرفه ای در کشور 400 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته است.

مسعود شفیعی افزود: در این مدت 28 میلیارد تومان هم برای تجهیز خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور هزینه شده که البته این کافی نیست و نیاز به حمایت بیشتر دارد.

وی مهمترین دلیل طولانی شدن مجموعه دانشکده فنی و حرفه ای اسدآباد را کمبود اعتبارات
و تغییرات قانون در مجلس شورای اسلامی که دانشگاه های فنی و حرفه ای از آموزش و پرورش به وزارت علوم واگزار شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم گفت: پروژه خوابگاه دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای اسدآباد از سال 87 آغاز شده و کار ساختمانی آن کاملا به اتمام رسیده ولی بعد از گذشته هشت سال در بلاتکلیفی به سر می برد.

اکبر رنجبرزاده  تاکید کرد: الان مهمترین مشکل این مجموعه نداشتند ساختمان آموزشی است که اگر با آموزش و پرورش در وگزاری ساختمان مجاور به نتیجه برسیم این این دانشکده مهر ماه دانشجو میپذیرد.

گفتنی است، ساختمان خوابگاه دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای از سال 87 در زیر بنای چهار هزار و 400 متر آغاز شده و تاکنون برای آن 25 میلیارد ریال هزینه شده است که برای تکمیل ساختمان آموزشی 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و کل زمین این مجموعه 17 هزار متر مربع است.

انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.