سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

فعالیت 80 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب

80 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در گیلان در حال فعالیت است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد  : در گیلان 80 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال است.
 
داریوش اشکانی پور گفت  : بیش از 20 هزار واحد صنفی بدون مجوز و پروانه کسب در گیلان فعال می کنند که نظارت بر این واحدها به تنهایی از عهده بازرسان استاندارد و تحقیقات صنعتی خارج است .
 
وی با تاکید بر همکاری و مشارکت بیشتر مردم با بازرسان استاندارد و تحقیقات صنعتی گفت : این اداره کل با همین هدف فعالیتش را در سال 96 با شعار هر گیلانی بازرس استاندارد خانواده خود ، آغاز خواهد کرد.
 
مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی با بیان اینکه در زمان کنونی 633 واحد تولیدی فعال تحت پوشش نظارت های سازمان استاندارد گیلان هستند افزود : در تعطیلات نوروز هم این سازمان با اجرای طرح بازرسان محله با همکاری بیش از 50 بازرس و اعضای انجمن های نظارتی، بر نحوه فعالیت و ارائه خدمات واحدهای صنفی نظارت می کنند.
 
داریوش اشکانی پور تصریح کرد  : مردم می توانند در صورت مشاهده موارد غیر استاندارد، شکایات و انتقادات خود را از طریق سامانه 1517 به اداره کل استاندارد اطلاع دهند و از طریق سامانه 10001517 و وارد کردن کد ده رقمی درج شده بر روی کالا ، از اعتبار و استاندارد واقعی آن کالا مطمئن شوند. 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.