سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آماده باش آتش نشانی کاشان برای چهار شنبه سوری

مدیرعامل سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: 13 تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حادثه های احتمالی آخرین چهارشنبه سال خواهند بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی آتش نشانی کاشان، سید مهدی مجدالاشرافی با اشاره به تماس با سامانه 125 آتش نشانی اظهار کرد: انفجار یکی از بطری های حاوی مواد محترقه باعث تورم و سوختگی سطحی از ناحیه دستان این جوان 18 ساله می شود.

وی افزود: پس از اطلاع خانواده از حادثه و در جریان گذاشتن سازمان آتش نشانی، کارکنان عملیاتی ایستگاه 2 آتش نشانی سریع به محل واقع در خیابان شهید مفتح اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: پس از رعایت موارد ایمنی تمام مواد محترقه دست ساز با استفاده از « کاربیت» از محل خارج و برای امحا به خارج از فضای شهر انتقال یافت.

وی ادامه داد: امسال با برنامه ریزی های ویژه و آماده باش کامل با استقرار 13 تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حادثه های احتمالی آخرین چهارشنبه سال خواهیم بود تا به خوبی و به موقع بتوان به یاری شهروندان شتافت.

مجدالاشرافی با اشاره به آماده باش تیم های عملیاتی این سازمان در شب چهار شنبه آخر سال اظهار کرد: 45 نفر نیروی عملیاتی همراه با تجهیزات کامل در ایستگاه ها و محل های از پیش تعیین شده در سطح شهر برای امداد رسانی، آموزش و انجام ماموریت های احتمالی استقرار می یابند.

وی با تاکید براین که حضور والدین در کنار فرزندانشان در کاهش حوادث شب چهارشنبه پایان سال نقش موثری دارد، افزود: با توجه به آمار و گزارش های حوادث اعلام شده در سال قبل، بیشتر آتش سوزی های این شب ناشی از آتش زدن ضایعات بوده است.

وی نقش فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این سازمان، در راستای ترویج فرهنگ ایمنی شهروندان را از انجام برنامه های مهم بیان کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی و پیشگیری از حوادث و سوانح و نحوه مقابله با آن ها درسطح مدارس شهرکاشان، چاپ و توزیع پوستر و نصب تابلوهای هشدار دهنده نکات ایمنی در معابر سطح شهر ازجمله طرحهای این سازمان برای کاهش حوادث آخرین چهارشنبه امسال است.

مدیرعامل سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان ابراز امیدواری کردد: امسال با هوشیاری و همکاری شهروندان و خانواده های، شب چهارشنبه پایان سال را در کنار نیروهای امدادی و انتظامی بخوبی و بدون حادثه پشت سربگذاریم.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.