سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

اختتامیه جشنواره آیات

اختتامیه جشنواره آیات گیلان 21 فروردین 96 برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، دبیر اجرایی جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات با اعلام این خبر گفت: فراخوان جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات از اواسط آذر ماه امسال منتشر و با توجه به استقبال مخاطبان جشنواره، مهلت زمان ارسال آثار در 3 مرحله و تا 22 بهمن ماه تمدید شد.

حسین ابراهیمیان افزود: در پایان 455 اثر از 227 شرکت کننده در 3 بخش فیلم نامه نویسی، نمایش نامه نویسی و ویژه به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی با بیان این که بر اساس فراخوان جشنواره، قرار بود آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان در اسفند ماه برگزار شود، تصریح کرد: با تصمیمات اخذ شده در دبیرخانه جشنواره، این مراسم به فروردین 96 موکول شد.

جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی با موضوع قرآن و عترت (ع) با عنوان "جشنواره آیات" و از سری برنامه های جشنواره بین المللی آیات به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با حمایت دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شورای فرهنگ عمومی، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم وحی گیلان برگزار می شود.

 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.