سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بارش 20 میلیمتری باران در چادگان

بیشترین بارندگی در 24 ساعت گذشته در سطح استان اصفهان، در شهرستان چادگان با 20 میلیمتر ثبت و گزارش شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان  گفت : از بعدازظهر روز گذشته تا صبح امروز در نقاط مختلف استان شاهد بارش باران و در برخی ارتفاعات در غرب استان شاهد بارش برف بودیم که بیشترین بارندگی در چادگان گزارش شد.

ساناز جعفری افزود: پس از چادگان، سمیرم با 16 میلیمتر ، فریدونشهر با 14میلیمتر، باران و 3 سانتیمتر برف و شهرضا با 13میلیمتر دارای بیشترین بارندگی بودند.

وی بیان اینکه در کلانشهر اصفهان هم 1.5 میلیمتر بارش باران گزارش شد،افزود: میزان بارش باران شب گذشته در شهرهای بوئین و میاندشت، خوانسار، داران،مبارکه، زرین شهر، مورچه خورت، نجف آباد، فرودگاه ، ورزنه، کبوترآباد، اردستان،میمه،نائین، کاشان و گلپایگان نیز به ترتیب با 7 ، 5.5، 4.5 ، 3.5، 3.5 ، 3.5 ، 2.5 ، 0.8 ، 0.8 ، 0.6 ، 0.3 ، 0.2 ، 0.1، 0.1 و 0.1 میلیمتر بود.

وی گفت: وزش باد به نسبت شدید و شدید برای امروز ( یکشنبه) در اکثر مناطق استان و بویژه در مناطق شرقی و جنوبی استان اصفهان پیش بینی می شود.

کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: موج جدیدی از فردا ( دوشنبه) وارد استان اصفهان می شود و بارش هایی را همانند روز گذشته در استان درپی خواهد داشت.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.