سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

نواخته شدن زنگ نیکوکاری در اردستان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اردستان از نواخته شدن زنگ نیکوکاری (هم نوایی) در مدرسه شهید رهبری این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهرداد پویانامروزدر این آئین افزود: مشابه چنین آئینی درشهرهای زواره، مهاباد و روستاهای شهرستان نیز اجرا شد.

وی با بیان این که سال گذشته بالغ بر 620 میلیون ریال کمک های نقدی و کالایی دانش آموزان از طریق مدرسه ها جمع آوری و با هماهنگی آموزش و پرورش بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است خاطر نشان کرد: امیدواریم امسال نیز کمک های بیشتری جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)اردستان گفت: دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد (ره) دارای استعدادهای سرشار و هوش زیادی هستند که برای رسیدن به موفقیت نیازمند به امکانات لازم بوده و خیران و نیکوکاران کشورمان با پرداخت نذورات و هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند به آنها برای رشد و موفقیتشان کمک می کنند.

پویان با بیان این که هر فردی به هر اندازه، می تواند در این کار خداپسندانه سهیم باشد یادآور شد: همیشه برای این کار پول لازم نیست، گاهی فقط و فقط با یک لبخند می‌توان حس انسان دوستی را منتقل کرد.

مدیر آموزش و پرورش اردستان نیز در این آئین با بیان این که تلاش مسئولان دولت ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین مردم است تصریح کرد: ترویج فرهنگ نیکوکاری کاهش فاصله طبقاتی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

عیسی شفیعی افزود: فقر و محرومیت مانع از رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان نمی شود اما مانع از رشد جسمی و روحی آنان خواهد بود.

وی گفت: کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری قبل از سال نو با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

مدیر آموزش پرورش اردستان افزود: نیکوکاری فرهنگی غنی است و همه باید بتوانیم در این فرهنگ عمومی سهمی داشته تا در ایام نوروز که طبیعت لباس نو می‌پوشد و در این میان عده‌ای از لحاظ مالی این توانایی را ندارندآن ها نیز بی بهره نباشند.
در این مراسم فرماندار ،جمعی از مسئولان و روحانیون حضور داشتند.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.