سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقای گزارشگر با دابسمش‌های متنوع می‌آید/ داوران این برنامه تخصصی شدند

حدود 8 هزار نفر برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کردند که بعد از بررسی، 80 نفر برای آزمون حضوری انتخاب شدند.

محمد کاشانی، تهیه‌کننده سری جدید مسابقه «آقای گزارشگر» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این برنامه گفت: به تازگی ضبط برنامه آقای گزارشگر را شروع کرده‌ایم. حدود 8 هزارنفر ثبت نام کردند که بعد از بررسی 80 نفر برای آزمون حضوری انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بعد از آزمون حضوری 33 نفر برای برنامه انتخاب شده‌اند. همچنین سه نفر هم ذخیره هستند و بعد از مرحله هایی که در برنامه تدارک دیده ایم، سه نفر راهی  مرحله نهایی می شوند.

تهیه‌کننده این برنامه اظهار داشت: بخش‌های متنوعی از جمله مسابقه دابسمش  را خواهیم داشت تا به صورت میان برنامه در هنگام پخش برنامه استفاده کنیم. دابسمش‌ها می‌تواند به صورت یک نفره، دو و یا چند نفره با رویکرد طنز درباره هر موضوع یا گزارشگر ورزش فوتبال ساخته شود.
 
وی افزود: داوری این برنامه به عهده گزارشگران فوتبالی از جمله جواد خیابانی، اسکندر کوتی، بهرام شفیع، مزدک میرزایی و ... است.

کاشانی در خصوص اجرای برنامه آقای گزارشگر خاطرنشان کرد: محمد حسین میثاقیان و محمدرضا احمدی اجرای برنامه را به عهده دارند. آقای گزارشگر در 20 قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.