سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در همایش سالانه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی مطرح شد؛

بندر امام خمینی، برترین بندر کشور شد

مجتمع بندری امام خمینی(ره) به عنوان بندر برتر کشور در امور پژوهشی معرفى شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در همایش سالانه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی، بندرامام خمینی(ره) به عنوان بندر برتر در امور پژوهشی معرفى شد.

وزیر راه و شهرسازى  در لوحی خطاب به مهندس عبداللهی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با اشاره به مرجعیت علمی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، از همکاری های ارزنده ی مدیریت و کارکنان مجتمع بندری امام خمینی(ره) در زمینه های پژوهشی با مرکز بررسی ها و مطالعات راهبردی تقدیر کرد.

همچنین طی این همایش سالانه، از مجتمع بندری امام خمینی(ره) به پاطر کسب امتیازات بالا در ارزیابی عملکرد شاخص های کمی و کیفی بین بنادر کشور نیز با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

معرفی یکی از پژوهشگران برتر این مجتمع بندری به عنوان پژوهشگر برتر وزارت راه و شهرسازی، ارتقاء شاخص های کمی و کیفی در ارائه خدمات دریایی و بندری به مشتریان، کسب رتبه نخست تکریم ارباب رجوع و رتبه نخست عملکردی در شاخص های حوزه های عمومی و اختصاصی بین دستگاه های اجرایی استان خوزستان و سازمان بنادر و دریانوردى، بخشی از موفقیت های این اداره کل طی سال جاری به شمار می آید.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.