سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

چهارمین همایش اسوه های صبر و استقامت در اردبیل برگزار شد

چهارمین همایش سراسری اسوه های صبر و استقامت همزمان با سراسر کشور صبح امروز با حضور مادران و خواهران شهیدان، خواهران بسیجی و مسئولان استان در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مریم حامدی مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل در این همایش گفت: تاریخ معاصر ایران شاهد حضور فداکاری زنان در تمام صحنه ها است در حالی که هویت زنان در نظام شاهنشاهی به فراموشی سپرده شده بود.

وی گفت: در مکتب اسلام زن دارای کرامت و ارزش بالایی است و بانوان ایرانی و اردبیلی نیز با الگوگیری از مکتب اسلام فرزندانی را تربیت کردند که جان خود را در راه دفاع از انقلاب و حرم اهل بیت علیه السلام فدا کردند.

حامدی افزود: بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با جذب نیروهای بسیجی و با بهره مندی از بانوان متخصص و معتمد توانسته است آرمان های انقلاب اسلامی را در بین نسل جدید انقلاب ترویج دهد.

در ادامه این مراسم همسر شهید علی تجلایی به مرور خاطرات و اندیشه های آن شهید والامقام پرداخت و از نسل های بعد از انقلاب خواست تا در اندیشه و تفکر نیز بسیجی وار رفتار کرده و قدم در راه شهیدان قرار دهند.

در حاشیه این مراسم از کتاب مریم های سرزمین من به نویسندگی پری آخته رونمایی و از خانواده های شهدای انقلاب و مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.