سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مقام‌های سیاسی افغان؛

جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان افغانستانی در دانشگاه قم برگزار شد

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان افغانستانی استان قم برای نخستین بار با حضور مقامات سیاسی دولت افغانستان در دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جشن فارغ التحصیلی دانشجویان افغانستانی استان قم برای نخستین بار با حضور مقامات سیاسی دولت افغانستان در دانشگاه قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که به همت مجمع دانشجویان افغانستانی استان قم و با همکاری کانون اندیشه نو برگزار شد، لطیفه بهسودی دبیر مجمع دانشجویان افغانسانی استان قم با تشکر و قدردانی از حضور مسئولان دو کشور ایران و افغانستان در این جشن بیان داشت: دانشجویانی افغانستانی می‌توانند در آینده کشورشان در زمینه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی موثر باشند.

وی تصریح کرد: بنده و دیگر همکارانم در مجمع دانشجویان افغانستانی استان قم بر آنیم که با فعالیت‌های فرهنگی خود بستری را برای شناخت هر چه بیشتر ظریفت‌های این دانشجویان فراهم سازیم تا پس از پایان دوره تحصیل خود و بتوانند در راستای توسعه و پیشرفت افغانستان گام بردارند و این امر با همفکری و همیاری مسئولان دولتی کشور افغانستان با دانشجویان فارغ‌التحصیل تحقق می‌یابد.

براساس این خبر در این مراسم که روز گذشته در تالار شیخ مفید دانشکاه قم برگذار شد  بیش ازهفتاد دانشجوی دختر و پسر ازسراسر دانشگاه های استان قم با دریافت گل و لوح یادبود از دست مسوولین دانشکاه و مقامات سیاسی کشور افغانستان به دوره ی تحصیلی خود پایان دادند.

گفتنی است از دیگر بخش های این برنامه به برگزاری کارگاه مدیریت زمان ،صندلی داغ ،تواشیح و نشست پرسش و پاسخ با مسوول کنسولی دانشگاه های استان قم اشاره کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.