سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

انتصاب «خادمعلی تهذیبی» بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان

با صدور حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، «خادمعلی تهذیبی» به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛با استعفای پیمان ادیبی از سمت ریاست اداره ورزش و جوانان آبادان، خادمعلی تهذیبی جایگزین وی در این اداره شد.

در آئین تودیع و معارفه‌ای که به همین منظور در محل فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، از زحمات پیمان ادیبی تجلیل به عمل آمد و حکم تهذیبی به وی ابلاغ شد.

تهذیبی پیش از این نیز در یک دوره سه سال عهده‌دار این سمت در آبادان بود و منشأ خدمات زیادی در حوزه‌های زیرساختی ورزش آبادان شد.

همچنین پیمان ادیبی پس از سه سال حضور در سمت ریاست اداره ورزش و جوانان آبادان، به سمت مدیرکل ورزش و توسعه اجتماعی منطقه آزاد اروند ارتقا یافت.

ادیبی نیز به‌واسطه جذب امکانات و تخصص اعتبارات فراوان برای ورزش آبادان و اخذ میزبانی‌های بزرگ، کارنامه مناسبی از خود به‌جای گذاشت.

مراسم تودیع و معارفه روسای پیش و جدید اداره ورزش و جوانان آبادان، پنجشنبه هفته جاری در همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی آبادان در محل سینما نفت آبادان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.