سرپرست فرمانداری شادگان بر تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات مردمی در سطح ادارات این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛احمد جعفری نسب امروز در جمع کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه شهرستان ، بر لزوم تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه شهرستان تاکیدکرد و گفت: مجموعه اداری فرمانداری و شهرستان باید با پشتکار، تعامل و همکاری همدیگر، توانایی های خود را در برای رشد و توسعه شهرستان و اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان  به کار گیرند.

وی بر استقرار میز خدمت و برگزاری جلسات ملاقات عمومی  و رسیدگی به شکایات مردمی در فرمانداری و سطح کلیه ادارات شهرستان شادگان نیز  تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به لزوم برخورد اسلامی کارکنان با ارباب رجوع افزود: یک کارمند مسلمان باید مجهز به اخلاق اسلامی و انسانی باشد و اخلاق اداری مطلوب زمانی به وجود می آید که کارکنان نظام اداری یک کشور به مردم از منظر درست بنگرند و خود را خدمتگزار و وکیل مردمان بدانند.

جعفری نسب تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم را از نکات مهم برشمرد.

در این دیدار نیز هر یک از کارکنان و کارشناسان فرمانداری به نوبه خود ضمن تبریک انتصاب مهندس جعفری نسب  به سمت فرماندار شهرستان شادگان  به ارائه گزارش امورات در حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.